De enquête bij het GroenLinks Amersfoort Magazine van november 2011 is door 15% van de leden ingevuld. Daarvan wil 60% een papieren ledenblad blijven ontvangen. De meerderheid geeft de voorkeur aan de laatste vormgeving in zwart-wit. De redactie stelt voor om ook in 2012 twee exemplaren te laten verschijnen in zwart-wit en het jaar af te sluiten met weer een enquête én een ledenprofiel van de afdeling. Verdere reacties vindt u in het Magazine van juni 2012.

Het ledenblad zal ook digitaal via de website beschikbaar komen. Wilt u persé geen papieren blad ontvangen geeft dat dan door aan magazine@groenlinksamersfoort.nl

Onthul ons uw identiteit!
De enquête vroeg om aanmelding van redactieleden, columnisten en bezorgers. Een aantal mensen heeft aangegeven aan het blad mee te willen werken. De enquête was echter anoniem zodat we geen naam en mailadres kunnen lokaliseren. Daarom het verzoek om je bekend te maken bij magazine@groenlinksamersfoort.nl.

Redactie GroenLinks Magazine Amersfoort.