doe mee

We voeren intensief campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart. Ons huidige aantal zetels in de raad kunnen we verdubbelen van 3 naar 6 en misschien kunnen we zelfs de grootste partij van Amersfoort worden. Als iedereen die vorig jaar bij landelijk GroenLinks stemde dat straks weer doet, halen we maar liefst 8 zetels. Om resultaat te bereiken hebben we jouw hulp echt nodig. Hieronder lees je hoe jij ook kunt bijdragen.

Meld je aan als campagne-vrijwilliger

Om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen 21 maart op GroenLinks stemmen, gaan we met in gesprek met inwoners. We delen flyers uit en voeren vooral huis-aan-huis-campagne (canvassen). Hoe meer mensen hieraan meedoen, hoe meer gesprekken we kunnen voeren. Geef je daarom op als campagne-vrijwilliger via steun.groenlinks.nl/doemee. Wil je weten waar en wanneer we campagne voeren, kijk dan op onze planning onder het kopje 'Meer lezen'.

Meld je aan als lokale 'apptivist'

Op de hoogte blijven van alle campagne-activiteiten zonder dat je mailbox ontploft? Meld je aan als lokale 'apptivist'. Voeg het nummer 06-24145691 toe aan je contacten en Whatsapp 'Verandering AAN' + je naam naar dit nummer. Je krijgt dan ongeveer twee keer in de week een kort berichtje van het campagneteam (app'en onderling is niet mogelijk). Daarin geven we informatie over waar en wanneer we precies campagne voeren en laten we je bijvoorbeeld weten wanneer een belangrijk debat plaatsvindt.

Hang een poster voor je raam

Laat iedereen in je omgeving weten dat jij GroenLinks stemt en moedig hen aan dat ook te doen. Door een poster voor je raam te hangen, laat je zien waar jij voor staat en draag je bij aan de zichtbaarheid van GroenLinks in de stad. Heb je al een poster in huis? Hang 'm dan nu op! Heb je nog geen poster besteld? Doe dat via dit formulier.

Doe een donatie

Campagne voeren kost geld. Als we meer geld hebben, kunnen we meer en beter zichtbaar zijn. Een financiƫle bijdrage is daarom zeer welkom. Doneren gaat veilig en eenvoudig met iDEAL via onze eigen crowdfunding-pagina. Je kunt ook handmatig een bedrag overmaken o.v.v. 'Gift campagne GR2018' op IBAN NL89 TRIO 0254 4195 42 t.n.v. GroenLinks Amersfoort. Wacht niet te lang. Hoe eerder we weten hoeveel geld we te besteden hebben, hoe beter we het kunnen inzetten.

Steun onze online campagne

Meer dan ooit voeren we de verkiezingscampagne ook online. Je kunt hieraan bijdragen door onze online campagne te steunen. Volg en deel onze berichten op Twitter, Instagram en Facebook en gebruik #veranderingbeginthier in je eigen berichten.

Neem contact op met fractie of bestuur

Ook in campagnetijd gaat het gewone werk van een lokale politiek partij gewoon door. Heb je een vraag aan de fractie of het bestuur van GroenLinks Amersfoort of wil je een bijdrage leveren die losstaat van de campagne, neem dan contact met ons op.